Friday, June 30, 2017

Honda Accord terputus dua lepas rempuh pokok di JB

JOHOR BAHRU: Sebuah kereta yang dinaiki empat lelaki terputus dua selepas merempuh pokok di Jalan Indah Utama, Taman Bukit Indah di sini, petang semalam.

Saksi, Yap Keng Tak yang juga Pengerusi Persatuan Komuniti Kepolisian Johor, berkata orang ramai membantu mengeluarkan mangsa dari kereta yang remuk itu dalam kejadian kira-kira jam 4.30 petang.


Katanya beliau yang berada di kawasan Bukit Indah, bergegas ke lokasi kejadian selepas menerima panggilan daripada ahli persatuan memaklumkan mengenai kejadian terbabit.

"Saya terkejut melihat kereta dinaiki mereka terputus dua, dengan bahagian enjin berada di atas jalan raya, manakala sebahagian lagi terjunam ke dalam longkang berhampiran.

"Bagaimanapun, semua mangsa dipercayai mengalami cedera ringan dibawa ke hospital oleh orang awam," katanya kepada BH, di sini.

Pemangku Ketua Polis Daerah Iskandar Puteri, Deputi Superintendan M Kumarasan, ketika dihubungi berkata polis sehingga petang ini polis tidak menerima laporan berhubung kejadian berkenaan. - BHarian


No comments:

Post a Comment